Sago

Sago

Sago  

  • Znudziły się wszystkie inne kasze– spróbuj sago!
  • Sago – nadzwyczajny grysik!
  • Dobrze smakuje w mlecznych kaszach, deserach, mięsiwach, nadzieniach dla do pieczywa.
  • Sago nie zawiera, białka roślinnego

 

Jak przyrządzić ze zwykłej skrobii nezwykłą kaszę
Skład mineralny kaszy sago jest niesamowity: ona zawiera prawie wszystkie podstawowe składniki niezbędne dla organizmu człowieka.
Sposób przyrządzenia

Żeby ugotować kaszę sago, trzeba wziąć 3 łyżki kaszy, 300 ml mleka, 0,5 łyżeczki cukru, 2 łyżki masła śmietankowego, sól według uznania. Do mleka należy wsypać sól i cukier, zagotować, dodać kaszę, gotować 10-15 minut. Masło dodać do kaszy tuż przed podaniem na stół.

Aby przygodować nadzienie do ciasta, sago trzeba umyć w zimnej wodzie, wsypać do wrzątku, gotować 5-10 minut, dopóki kasza nie będzie przejrzysta. Po czym sago wrzucić na durszlak, odczekać, zanim spłynie woda, wsypać do miski, dodać drobno pokrojone ugotowane na twardo jajka, roztopione masło śmietankowe, pokrojone zioła, zmieszać wszystkie składniki.

Sago – nadzwyczajny grysik!

Dobrze smakuje w mlecznych kaszach, deserach, mięsiwach, nadzieniach dla do pieczywa.

Sago nie zawiera, białka roślinnego

jest bogaty w mikroelementy, łatwo się przyswaja, jest dietetyczny i odpowiedni dla dzieci.

Sposób przygotowania

Do 1 szklanki wrzącego mleka dodać dwie łyżki stołowe grysiku; gotować 10-15 minut.

Dodać sól, cukier i masło według smaku.

Masa netto: 500 g

Data produkcji i pakowania znajdują się na opakowywaniu

Termin przydatności: 24 miesiące.

Sposób przechowywania:

Przechowywać w suchych, czystych, dobrze wentylowanych pomieszczeniach, w temperaturze nie wyższej niż 25 C i wilgotności powietrza nie większej niż….

Wartość spożywcza produktu w 100g:

Białko 0 g,
Tłuszcze – 0 g,
węglowodany – 84 g.
Wartość energetyczna:
Kaloryczność 100 g produktu – 336 kcal